söndag 22 september 2013

FLYTTAT

Tjingeling!

Jaha idag har man jobbat 14:00-21:15, när klockan var typ 15:30 så ringer hyresvärden och säger att det är fritt fram att flytta in - OM jag blev glad!

Så när jag kom hem började jag plocka ner lite stuff. Sen tog det inte lång stund innan andra halvan, Denise, kom med wienerbröd och hjälpte till! Så jag drog igång en kanna kaffe så bar vi ner resten av prylarna :) Snällis <3 Vi tog en fikapaus mitt i det rätt så tomma vardagsrummet, tände ljus och lyssnade på väldigt låg musik eftersom det ekade rätt bra ;b Hann med att torka ut skafferiet och in med lite torrvaror, plocka in lite skor i min SKOHYLLA, osv. 

Nyss åkte hon hem för att sova och tagga inför morgondagen då vi ska hem till Rolf och hämta alla andra saker, han får köra och vi ska bära - kanon! 

Nu ska jag och Svea lägga oss i sängen och kolla på film sen sova så man orkar med mera flytt i morgon innan det är dags för kvällsjobb igen. Fan vilken bra söndag :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar