onsdag 25 september 2013

Framsteg

Hej! 

Igår var en väldigt lång dag som gick snabbt! Jobbade 7-13 sen möte till 16. Då det var klart hämtade PT Nina upp mig så åkte vi till gymmet och hade en genomgång av mitt alldeles egna träningsschema :) Sen då vi var klar så gick jag upp till Mami och käkade, så skönt att bo nära henne <3 Justja, sjukgymnasten på jobbet klämde på min nacke igår och kunde direkt konstatera att det är dags för massage och sjukgymnastik .. Har sånna smärtor i nacke, rygg, vänstra knäet och handlederna :/ Så får väl ordna så nån klämmer på mig ;)

På kvällen kom Tessan och Madde hit, så fick jag hjälp att bygga ihop nya tvbänken :) Tog ett tag ;b haha! Dom blev väl här ett tag sen tog det inte lång stund innan Denise och Marlene kom hit så då hjälptes vi åt att sätta upp gardinstänger och gardiner i sovrummet, hämtade även ett soffbord hos Denise. Jag börjar få så fint! Ska lägga in bilder sen :)

Idag sjukskrev jag mig för jag känner att kroppen måste få vila, innan jag tappar huvudet :'D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar