lördag 25 oktober 2014

Tja tja bitches

Men tjeena! 

En snabbresumé på vad som hänt i mitt liv sen jag skrev sist, för er som inte vet;

- jag har sagt upp lägenheten & flyttar till min kärlek Mattias i slutet av Nov
- jag har slutat röka för 2 månader sen
- jag följer BigBrother slaviskt (heja Anna)

Känner en längtan efter att blogga igen. Även om jag sagt att jag inte har något att skriva så tror jag det kommer finnas mer att skriva då mitt liv blir fan så mycket roligare när jag bor i Gävle med världens bästa människa :D 

Helgen består av jobb, 7-16 idag och 7-14 i morgon :) Har dammsugit, skurat, bäddat rent och tvättat ikväll. Nu kollar jag på BigBrother sen blir det sängen! I morgon efter jobbet finns en liten Ella hos Mamma, såå mysigt att hon ska vara med Moster Towe och Mormor ett par dagar <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar