måndag 10 november 2014

Helgen

Tja!

I torsdags hade jag fullt upp hela dagen! Tvättstuga mellan 11-14, drog till Brynäs Solcenter 11:30 och grillades en stund. 15:20 hade jag tid hos Kiropraktorn eftersom min rygg, höfter, bäcken - ja allt, är snett sen jag fick ryggskott förra året i November .. Har även skickat in papper till FK och AFA sen dess och IDAG fick jag ersättning, bättre sent än aldrig ;b På fredagen målade jag klart hela hallen, så nu är det klaaart! I helgen ska vi bygga ihop garderoben, kommer bli så fint! Sen åkte jag hem på fredagkväll. 

I lördags jobbade jag 7-16, sen blev det fix inför tjejkväll hos Therese. Hade så jävla roligt! Dansade så jag har en jävla träningsvärk nu :') På natten kom Andreas och Mattias och överraskade oss, myys! 

Igår jobbade jag 14-21:15, när jag kom hem kasta jag mig i sängen och kollade på film. 

Nu står jag och väntar på tåget till Gävle. Ska gå en snabbis på stan sen ska jag till Kiropraktorn igen, uh! Sen tillbaka till Ockelbo. Är ledig hela dagen så ska till jobbet sen och hämta kartonger så jag kan börja packa :) 2 veckor kvar!! Sen blir det nog städning hela dagen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar