söndag 28 december 2014

Jul jul strålande jul

Tjena!

Pratade med min goda vän Denise idag om att jag börjat (eller?) bloggat igen. Vettefan hur jag ska ha det .. Så skönt att få skriva av sig ibland även om det mesta kanske är ordbajs. Nåväl, ger det en stund idag i alla fall.

Var så längesen jag skrev sen sist så jag kan nog inte skriva vad som hänt sen sist. 

Julen har precis passerat i alla fall och den har varit helt underbar! Jobbade tisdag-fredag men jag hann fira jul med familjen på julafton efter jobbet och på juldagen med älsklingen efter jobbet. Bägge dagarna var helt fantastiska! Fick sååå himla mycket fint i julklapp men den som gjorde mig så lad så jag grät var en NIKON systemkamera från hjärtat mitt. Jag grät verkligen, hade aldrig kunnat tro det! Än är jag värsta rookien men jag lär mig mer och mer av den. Får väl be pro-Denise om lite tips ;b 

Gårdagen bestod av massa shopping i Köpis med M, gjorde slut på alla presentkort. Pengarna ska sparas för i Mars åker vi utomlands med han Pappa, låtsas mamma, hennes son och hans tjej. Ska bli så kul! :D Nu har jag fått i uppdrag av älskling att välja en film så det är väl bäst jag gör det :) 

Här är lite bilder jag tagit hittils, mest på världens bästa Svea!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar