tisdag 30 december 2014

Tisdag

Hejsan

Ja då har man avverkat ännu en jobbdag :) Kväll igår sen hem till Mamma och sov också 7-14 idag. Ska sova här i natt med för i morgon är det "lördag" enligt X-trafik så då går inga tåg .. Saknar min älskling och Svea så mycket redan :( Mina hjärtan! Men slutar kl 16 i morgon sen bär det av till Hudik direkt efter det. Ska bli så mysigt att fira in det nya året med världens bästa Mattias, syrran & Peter. Mejjsan ska också vara med men hon somnar väl inpå småtimmarna då en annan är som roligast ;b 

Smuttar på en kopp kaffe nu och pratar lite med Mami. Ska invänta puman herself, Denise, som slutar jobbet snart så ska vi sola. Vissa tycker jag ska lugna ner mig men själv tycker jag att det är alldeles lagom och nån gång till kan man nog grillas :) Slänger kanske inte ett till inlägg senare med lite pics.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar