torsdag 1 januari 2015

2014-2015

Hej!

Ja gott folk då var det ett nytt år, 2015 :) Känner mig så taggad för det här året. Mycket som kommer hända, många förändringar och bara roliga och positiva grejer. Har ett beslut att fatta också, om jag ska plugga eller inte. Så det lär jag ta itu med!

Nyårsafton var i alla fall helt underbar! Mattias kom och hämtade mig vid jobbet då jag slutade kl 16. Så åkte han, jag och Svea direkt upp till Hudik. Jag somnade av en halvtimme också men det behövdes nog. Väl framme tog jag en dusch och fixade mig. Sen kom Peters föräldrar, syrrans svärföräldrar, och joinade oss på middagen. Blev 3-rätters :) Jag är ju som värsta barnungen då det kommer till mat, är så kräsen så jag hatar att bli bjuden på mat. Nu känner ju min syster mig så väl så jag hade fått annat ;b Inte efterrätten dock, den är helt i min smak! Här är menyn;

Förätten
Hummer med fyllning
Till mig, toast med röra på

Varmrätt
Plankstek med oxfilé
Till mig, plankstek med stekt kotlett

Efterrätt
Mjölkchokladmousse med riven mjölkchoklad, grädde & jordgubbar

Då Mejja hade somnat blev det alkohol och X-box Kinect, så jävla kul! Och inte drack man speciellt mycket heller, blev inte full igår och inte bakis idag. Skönt! Var väl vaken till 2 kanske sen var det godnatt :) 

Idag har vi mest slappat. Syrran och jag mötte upp A och hämtade hem världens bästa Ella! Blev såå glad då hon fick träffa Moster Towe <3 Åt tacos med dom innan vi åkte hem mot Gävle. Jag somnade igen .. Haha! Sen åkte vi på Maxi och storhandlade. Nu ska vi bara mysa framför tvn. Slänger in bilder från igår och idag, puss & ha ett asbra 2015!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar