torsdag 8 januari 2015

Sista dagen

Tja!

Vad veckan går snabbt alltså! Torsdag idag och sista jobbdagen innan 3 dagars ledighet - fan så skönt ;) Jobbar 16-21 ikväll så jag ska ta 14.10-tåget. Går jättebra att pendla, tråkigt med all dötid bara, men då tar jag tillfället i akt att plugga körkortsteori. Jag skaaaa klara skiten! 

Hänt idag so far? Inte mycket. Tog sovmorgon till kl 8, Svea var så trött så hon fick sova vidare medan jag klev i träningskläderna och åt min gröt. Sen var vi ut på en halkig och blöt promenad. Ser ju inte så halt ut, mest blaskigt, men fan vad jag for omkring! När vi kom in tog jag en kopp kaffe och sen gick jag ner till gymmet. Var helt själv där till en början sen kom 3 pers till. Så skönt att det nästan aldrig är mycket folk, så man slipper trängas. Blev axlar, biceps, triceps, rygg och mage idag. Sprang på bandet också, gud vad jag önskar att jag hade viljan att springa långt alltså!! Det är ju inte skitjobbigt, speciellt inte nu sen jag slutade röka men det är ju så förbannad .. tråkigt? Jag vet inte, men viljan att springa länge finns inte. Men en vacker dag så kanske .. 

Älskling kom och hämtade mig på gymmet då jag var klar för han skulle ändå hem och äta lunch. Han åt blodpudding (som jag hatar) och avokado. Själv gjorde jag en smoothie på mjölk, vaniljkvarg, banan, hallon och blodapelsin. 

Nu ska jag ta en dusch och fixa till mig, sen är det bara att invänta tåget. 

Puss!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar