fredag 9 januari 2015

Go middag

Hej!

Provade något nytt idag, enga hamburgare. Det har väl säkert alla som läser redan gjort 100 gånger om men till saken hör att jag egentligen hatar att laga mat. Egna köttbullar, eget potatismos, egen lasagne? "Nej det är för jobbigt" har jag ansett förut. Nu är det lite annorlunda dock. När man för en gång skull tänker på vad man petar i sig, vad det innehåller osv så blir det faktiskt roligare. Så egna hamburgare (utan bröd ofc) med grönsaker och ett glas rött blev kvällens middag, blev riktigt gott! Gjorde en egen "dressing" också, gräddfil, lite sweet chili sås, salt och peppar. Helt okej! :) 

Efter maten var jag ut med Svea sen kollade vi på "20 år med nyårskarameller". Älskar bloopers och massa klantiga människor, så jävla kul! Nu ska vi kika lite film sen sova. Upp tidigt i morgon till gymmet. 4 gången den här veckan, helt otroligt duktigt av mig. Haha! Är så inspirerad av M som gymmar 6-7 dagar i veckan, plus att han spelar innebandy emellanåt, 2 timmar. Sjukt bra! Så en bättre inspirationskälla kan man inte få. Min duktiga älskling <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar