fredag 30 januari 2015

Välkommen jobbhelg

Hej!

Usch jag känner inte alls för att jobba den här helgen. Dels vill ja vara hemma med mina 2 gobitar men sen så är inte ens Mamma hemma i Obo den här helgen så jag sitter liksom helt själv här .. Kuuul. Ska nog faktiskt sova snart så man är pigg i morgon.

Kommer jobba dom 3 kommande helgerna nu. Men det är bara för att jag ska få mycket i Timbanken som jag kan plocka ut då vi varit utomlands och man förmodligen behöver lite mer cash ;b Men vi har snart sparat ihop 10.000 att ha med oss så det känns jävligt kul. Mattias frågade idag om vi inte skulle dyka där borta, men jag törs fan inte med mina öron. Trumhinnorna kommer väl spricka sönder, tål ju inget tryck alls typ. Inge problems då jag flyger dock, men däremot då jag åker tåg i tunnlar, haha! Nåväl, vi kommer nog hitta på en massa skoj. Åka vattenskoter ska vi i alla fall göra för det har jag alltid velat prova på :) Åhhh vad jag längtar alltså! 1 månad och 8 dagar kvar :D

sötfia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar