tisdag 20 januari 2015

Gud var med mig!

Ah tjena!

Efter att ha delat 2 nätter (vilket naturligtvis har varit helt underbart mysigt) med en liten småförkyld Ella så har även jag börjat känna av lite. Men försöker ignorera det. Jag vill inte, jag kan inte, jag ska inte bli sjuk nu!! Drack lite grönt te i morse, åt gröt och tog en Bafusin. Har ingen feber och är inte snorig, men det är som vanligt. Så fort jag ska bli sjuk så är det i halsen det sitter ..

Snart ska jag och Ella ta bussen ner på stan sen knata iväg till tågstation eftersom hon ska åka hem idag. Det har varit så mysigt att ha henne här <3 Mosters fina hjärta! Tar tåget med henne till Hudik, där hämtar syrran henne sen får jag vänta på tåget i ca 30 min så åker ja tillbaka till Gävle då. Sen blir det städning resten av eftermiddagen innan jag och M ska myyyysa hela kvällen!

Idag har jag och Ella mest slappat :) Hon har kollat på Netflix och jag har plockat ihop lite och packat hennes väska. Sen fick hon duscha också fönade vi håret, hon har så makalöst fint hår nu! *Avis* 

Nu ska jag ut med Svea innan vi åker så den lilla donnan klarar sig tills Mattias kommer hem.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar