måndag 19 januari 2015

SEMESTER

Hej!

Åh äntligen har man lite ledigt ;p Haha! Heeela veckan.

Jobbade igår men stämplade ut lite tidigare så jag hann med tåget 15:28. Baby kom och hämtade mig sen åkte vi till Kvantum och handlade lite. Efter 17 tiden kom Peter, syrran, Cajsa, Ella och Mejja innanför dörren här. Dom blev var en liten stund sen åkte dom och lämnade kvar vääärldens bästa Ella till oss <3 Vi ska vara barnvakt tills i morgon. På egen begäran! Moster Towe har saknat henne såå mycket. Vi bodde ju fan ihop när hon var minibebis, saknar!

Hittills har det varit mer än mysigt! Mattias och Ella funkar också superbra ihop. Igår när jag hade lagt henne och M var ut med Svea så frågade han när han kom in "Har hon somnat?". Åh, vilken känsla som spreds i hela kroppen! 

Blir inget gym varken idag eller i morgon, men det gör inget - jag får ju vara med Ella :) Hinner ju träna Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag & Söndag om inte annat, haha. Tiden med henne är den dyrbaraste! Igår byggde vi en elefant i lera, idag blir det nog mer pyssel. Hade tänkt ta en vända på stan men hon börjar bli förkyld så vi myser in oss i värmen hemma i stället. 

Har nyss ätit frukost och tänt ljus. Gröt, vatten och kaffe för min del. Ella tog RisiFrutti och juice :) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar