tisdag 6 januari 2015

Go hard or go home


Då var dagens gympass avklarat.
Idag fick benen känna att dom lever i 50 min. Skakade då jag gick till bilen :'D Haha! Men hur det än är och hur svag man tyvärr blivit så kan det ju bara bli bättre. Nyss kom vi hem och gjorde oss en varsin smoothie. I min hade jag vaniljkvarg, 1 blodapelsin, 1/2 banan, 1 passionsfrukt och lite kanel. Har en superbra bok med recept på juicer och smoothies, hittills har jag bara gjort mina egna men jag ska prova någon av dom där i också. Hur som helst finns det ett par sidor där det står om olika frukter, bär och örter och vad dom är bra för, samt vilka vitaminer dom innehåller. Riktigt intressant! Ska knäppa kort och lägga in sen så får ni se :) Nu ska jag hoppa in i duschen och sen vänta på att åka till Ockelbo. Jobb ikväll 16-21! #icaniwill 

Svea <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar