fredag 9 januari 2015

Boktips!

Är det någon jag verkligen ser upp till och tror på så är det näringsfysiologen Fredrik Paulún.
Så därför tänker jag tipsa om en av hans böcker, "50 genvägar till fettförbränning". Titeln i sig är enligt mig lite missvisande eftersom man hört miljoner gånger att det inte finns nå genvägar, ät mindre och rör dig mer bara, såklart. Men just "genvägar" i den här boken är att den är så lättläst med ett grymt innehåll och underkategorier, allt man söker blir lätt att hitta. 

Verkligen den bästa bok jag läst. Sen är det ju alltid olika vad man "ska" äta och "hur" man ska röra sig beroende på vem man frågar. Fredrik Paulún är Sveriges mest kända näringsfysiolog, det säger det mesta, för mig åtminstone. Så jag håller mig till hans tips och mat :) Slänger in ett par bilder på 2 stycken jag verkligen gillar, vilket kaffe man ska dricka (tur för mig att jag bara dricker enkelt bryggkaffe) och sanningen bakom morgonpromenader. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar