torsdag 22 januari 2015

Im alive

Tjena!

Jag lever men inte mycket mer än så .. Fan vad tråkigt alltså. Idag har jag varit snorig, frusen och allmänt seg. Ber en bön att bli frisk till helgen så man kanske kan träna. Annars får jag väl helt enkelt invänta och träna då jag kan, men det suger.

Igår firade vi som sagt min Mormor 80-årsdag. Det var jättemysigt! Hon, Morfar, jag, Mattias, Mamma, Rolf, Sessan och Svea åt mat tillsammans. Mamma, mormor och jag tog ett glas vin också :) Lilla mormor hade gjort så god mat så! Vi blev där i typ 4 timmar och då vi kom hem var klockan typ 21.40 så vi kröp ner i sängen direkt. 

Idag har jag mest legat på soffan, kollat på filmer och så. Varit ut med Svea ett par gånger och fått luft och lite motion i alla fall. Nu väntar jag på min älskling som är och tränar. Sen ska vi väl fixa till oss lite och möta upp Adde och Therese vid Interpool. Tror vi ska käka och spela lite, ingen aning faktiskt och vet inte om jag orkar varken det ena eller det andra men jag är trött på att ligga på soffan som ett jävla slakt. 

Jag & Mattias firar 11 månader idag också, myspys <3

Bilder från igår (vinflarre ur Rolfs roliga låda, haha)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar