fredag 9 januari 2015

Över alla förväntningar

Tjäna!

Äntligen fredag och ledig. Har jobbat så satans mycket sen före jul så nu behövdes det lite ledighet. Är ledig i 3 dagar nu, jobbar 2, ledig 3, jobbar 2 sen väntar 1 veckas semester ;b SKÖNT! Och ska jag göra nått? Nej, bara det vardagliga. Städa, tvätta, träna och må bra.

Sitter just nu och smuttar på mitt kaffe, som blivit kallt som vanligt. Ska gå och fylla på snart, haha. Folk som bjur mig på kaffe blir galen för att jag aldrig dricker upp men ska ha mer. Kl 11 är det dags för tvättstugan också ska jag plocka lite här hemma. Tänk om man hade råd att vara hemmafru, haha! Sen ska jag plugga körkortsteori, klarat alla 9 olika kategorier nu! Så nu ska jag nöta nöta nöta! I helgen ska jag prova köra lite igen, var allt för längesen nu.

Anyway .. Går jävligt bra att inte äta pasta, ris eller potatis. ÖVER FÖRVÄNTAN! Jag som pulat i mig pasta i 24 års tid (typ). Hade lite huvudvärk första 2 dagarna. Men nu känner jag mig mycket piggare. Grönsaker är ju fan gott ;) Det går ju bara man vill. Vi har handlat hem mer ekologiskt, gör egna såser om vi ska äta det, inge mera bröd (i så fall hård bröd till kvällsfika). Det känns så skönt. Och skönast är att jag inte har något sug efter bröd eller pasta, trodde jag aldrig! Härligt :) 

Nu ska jag suga i mig kaffet sen sortera bland tvätten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar