söndag 25 januari 2015

Sjukstuga v.4

Hej!

Ingen förbättring på förkylningen här inte .. Ibland är jag så klen så jag inte orkar nånting. FUCK! Jobbar 6 dagar nu till veckan. Egentligen ska jag nog inte jobba som jag är nu, men det är bättre att komma till jobbet och visa att man är sjuk och i så fall bli hemskickad. Annars tror dom ju typ inte på en, vilket är tråkigt för man vill ju kunna vara hemma och vila med gott samvete. Men trycket är högt inom äldreomsorgen och att 1 är hemma kan göra mycket skada, typ .. Vi får se hur det ser ut i morgon. Jobbar 7-16, yey.

Idag har vi bara slöat. Mattias spelade in UFC som vi nött igenom för ett tag sen. Jag visste redan att Alex hade förlorat, det var det första jag såg när jag kollade på telefon morse - tack Aftonbladet. Lite trist tycker jag för det hade ju varit spännande att se vad han kunde åstadkomma. Men men, thats life.

Blir nog inte mycket att göra idag, mest slappa. Vi har tvättstugan nu som snart är klar. Skönt att bara ta det lugnt, jag orkar inte så mycket annat heller. Jamenar, orkar man inte jobba så orkar man ju inte vara uppe och laga mat osv - eller? Haha, sorry men ibland blir jag irriterad på att man inte får vara sjuk. Också är jag irriterad på att jag är sjuk, fan!

puss 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar