måndag 26 januari 2015

14 timmar

Hej!

Ja det är exakt hur länge jag har varit vaken nu, och klockan är bara halv sju? Haha. Första jobbdagen efter min härliga (not) semester. Började 7 i morse så gick upp 04:25 och åkte med tåget 06:05. Mellan 13-16 var det årets första Personalmöte så jag kunde inte gå tidigare för att hinna med 16:10-bussen men då följde jag med Therese hem en snabbis innan tåget gick :) 

Nu är jag i alla fall hemma, och jag är faktiskt riktigt pigg. Jag måste vara en morgonmänniska, är alltid pigg då jag varit upp tidigt. Sover jag till 9 så är jag som en zombie hela dagen sen .. Det har gått riktigt bra att jobba trots förkylningen. Är mest snorig nu och har börjat fått slemmhosta så det börjar väl ge med sig. Känner mig inte nå klen eller så men jag kan ju knappt andas för jag är så täppt så träningen får vänta tills jag kan andas normalt igen. Tur jag har min fitbit som håller mig motiverad trots att träningen inte är aktuell. Visst är det väl typiskt? Så fort man får fokus på något, behöver inte vara träning, men något man vill lägga sin energi på, så ska man bli sjuk eller så händer något annat som hindrar en. Hade det varit Towe för 1 månad sen så hade jag förmodligen suttit och svullat nu och tyckt synd om mig själv, blivit på dåligt humör för att jag svullar och sen svullat lite till. Tur att självdiciplinen finns för en gång skull! 

Inväntar min stora kärlek som såklart är på gymmet, haha. Sen ska vi åka och handla. Frukt och grönt är slut så det måste fyllas på och sen ska vi käka kyckling ikväll. Är dock inge hungrig för jag har haft magknip hela dagen av nån jävla anledning .. Aja det var allt för nu, puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar