lördag 24 januari 2015

Lördag

Hejhej!

Det var en jävla förkylning och vara jobbig. Nu snyter jag mig så jag ser ut som Rudolf ungefär .. Och fy faaan vad ont det gör, svider runt hela näsan :( Haha så ocharmigt .. Men men, bara att vänta ut och hoppas att det går över snart. 

I torsdags var jag ju ut på Interpool med Adde och Therese, vi åt lite mat och tog en öl. Var riktigt trevligt :) Sen skulle vi ju spela nå spel där borta men då drog vi ner till den riktiga bowlingen istället, Älskling vann, sen kom Adde, jag & Therese lillan kom sist hon ;b När vi kom hem somnade vi direkt. 

Igår var typ en av dom bästa dagarna i mitt liv. Höll på att städa då älskling ringde och sa att nån skulle komma och kolla på min Saab som vi har haft ute för försäljning i 2 1/2 vecka. Tänkte som vanligt att "jaha, en till som prutar ihjäl sig och sen blir det inget". Sen då jag precis hade städat klart ringde Mattias och sa att "han köper den". Orden ekade i skallen på mig. Var det sant? Folk som känner mig vet vilket helvete jag har haft med den bilen. Bara det att jag köpte den till den värsta människan som existerar, sen att sitta som ägare på en bil då man inte ens har körkort, och äger en bil som man bokstavligt talat hatar. Nej fy fan vad jag blev glad alltså! Jag grät som en dåre av lycka. Så igår eftermiddag var vid iväg med bilen till den nya ägaren, skrev papper och ordnade med pengar. Så nu är den borta, min skuld är borta. Så jävla underbart!! Mattias är verkligen det bästa som finns, han gör allt för mig och jag för honom. Det hade aldrig gått utan honom, älskade gohjärta! Så ikväll ska vi fira lite med lite vinmys :) 

På kvällen var jag med Anna, det var jäävligt längesen nu alltså. Hade jätteroligt som vanligt! Snart ska vi åka in till IKEA köpa en ny tvbänk. Den vi har nu köpte vi i somras men vi har redan tröttnat på den, haha .. Får se vad det blir idag :)

pysslat lite i köket <3





 den här ska bort - nytt ska in




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar