tisdag 27 januari 2015

Granola alá Towe

Tja!

I går då vi var och storhandlade så plockade jag och Mattias ihop en varsin påse med godsaker från Risenta och gjorde en egen Granola :) Så jävla gott! Granola kanel, nötter, branflakes, kokos, russin, pumpafrön, linfrön m.m. Åt det med vaniljkvarg i morse, muuums!!! Man kan ju "göra" sin egna Granola i ugnen också, det vill jag prova nån gång.

Ikväll väntar kvällsjobb, 16-21 men åker 14.10 och är hemma 23, haha .. Om man ändå kunde få betalt för resetiden ;p 

Sitter just nu och smuttar på lite kaffe och har betalar alla räkningar :) Riktigt roligt nu då man får pengar över varje månad, dels för att jag slipper hyran på 5402 kr som jag hade i Ockelbo och dels för att bilen är såld, 1490 kr in där! ÄLSKART! Men jag sparar det mesta, finns ju inget jag behöver direkt. Inte långt tills vi åker till Spanien nu så jag spar hellre och har roligt där. Ska bli så skönt! Har bestämt att jag ska inte supa (smutta på nån öl och drink ibland bara), jag ska inte shoppa ihjäl mig - utan jag ska bara njuuta av solen, ledigheten och att få vara med min älskade Mattias. Längtar! 

Nu ska jag ta mig en dusch sen plocka ihop lite här och förbereda lunch. 

pussss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar