fredag 16 januari 2015

Fredag

Tja!

Riktigt slapp fredag so far. Tog sovmorgon till 9.30 (!), riktigt skönt ;b Hoppade i träningskläderna på dirr, tog kosttillskott, minipiller, D-vitamin, ja allt jag stoppar i mig varje dag sen gick jag och Svea ut på en promenad i 35 min. Var väl inte en pw direkt eftersom det var snooorhalt, men vi fick oss en uppfriskande prommis i alla fall :) Blev brunch då vi kom hem. Sen dess har vi mest chillat i soffan och kollat på film. 

Svea har börjat få sjukt mycket knutar i pälsen trots att vi borstar henne. Så nyss fick jag nog och gick loss med hennes trimmer. Hela bröstet var fullt med knutar så nu är hon snaggad där, hahaha! Sen dog maskin så den är på laddning nu, sen är det bara att fortsätta. Ska ta alla knutar och "toppa" resten av pälsen. Kan kanske kännas lite grymt att raka en hund mitt i vintern men så länge hon inte är helnäck tror jag hon klarar sig ;b Man lär ju vara fin också!

Hjärtis slutar 14:45 idag så då drar vi ner till gymmet direkt. Körde benböj med skivstång igår. Sist jag körde det tog jag 25 kg, tänkte göra det igår med men Mattias sa att han "såg att jag orkade mer" så vi slängde på lite till och vips så tog jag 40 kg. Lite mer, lite bättre. Ska ju inte bli nån bodybuilder precis :'D Bara mer muskler och mindre fett. Idag får vi se vad jag ska köra. Tror det blir crosstrainer, mage och axlar. Resten av kroppen lider av sjuklig träningsvärk, skön smärta. 

Sista lediga dagen idag, sen väntar jobb i helgen. Men vad gör det? Jag har ju semester hela nästa vecka ;) Skööönt! 

Svärmor kom förbi med tulpaner igår, sötis

älskar nya träningskläderna, sjukt sköna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar