måndag 5 januari 2015

And we gonna do it

Tja!

Ja dåså har man varit duktig den här dagen med. Städat och tvättat från 10 till 15:45 ungefär då Mattias kom hem från jobbet. Då ställde jag mig och gjorde i ordning en nyttig grön smoothie och ställde i kylen som vi tog efter gymmet. Lägger in recept och bild sen :) 

Gick så himla bra på gymmet. Var knappt nå folk alls. Värmde upp med 15 min på crosstrainern, sen körde jag axlar, triceps, biceps, bröst och rygg. Fick hjälp av M som visade skitbra övningar som verkligen tog! Sen avslutade jag med intervall jogga/gå på bandet. Vi blev där 1 h sen åkte vi till ICA och handla mer grönsaker och frukt. Var även bra pris på lövbiff så körde på en sån med. Väl hemma svepte vi våra smoothies, smakade helt okej med tanke på hur den såg ut, haha! Sen började jag med middagen medan M var ut med lillan. 

Blev lövbiff, en sallad också gjorde jag en egen tzatziki. Mattias tog lite brynt vitkål också. Var riktigt gott och mätta är vi. Stekte allt i olja istället för margarin och jävlar vad mycket godare det blev då! Nu ska jag hoppa in i duschen sen ta en kopp kaffe, blir nog mest mysa och ta det lugnt ikväll.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar