tisdag 20 januari 2015

Fatta man ju

Hej!

Jaha självklart skulle förkylningen ta fart i mig. En dryg en, har inte riktigt brutit ut än, utan jag känner mig mest klen. Jättevarm och sprängande huvudvärk - feber? Nix. Men jag proppar i mig Alvedon ändå ja .. Det är ju så jävla typiskt att man ska bli sjuk samma vecka som man har semester, vafan? Men men, bara att vila så kanske man orkar träna i slutet av veckan åtminstone. Jag vägrar träna när jag är sjuk, man förlorar så jävla mycket på det. Även om det suger att ligga hemma och bara vila så vet jag att jag tjänar på det i slutändan.

Sjuk men sjukt mycket på agendan idag i alla fall. Började med tvättstugan kl 7 i morse, snart klar. Det är inte speciellt jobbigt så det lär jag väl klara av. Kl 12 bjuder Mattias farmor mig, han och svärfar på lunch, så dit ska jag! Vill inte missa chansen att få umgås med hans underbara familj en stund. Sen ska jag hem och ligga på soffan tills Mattias slutar, för då bär det av till Hofors och fira världens bästa Mormor som fyller 80 år idag, älskade gullemormor <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar