torsdag 29 januari 2015

Nu börjas det

Tjena!

Nu har jag provat allt angående alla blinkande popup fönster men dom bara vägrar försvinna .. Vet inte vad jag ska göra. Det har inget med Google Chrome att göra heller för det är lika i Internet Explorer så. Jag får ha datorn kvar tills den dag jag får ett utbrott och slår sönder den eller nått.

Ikväll jobbar jag 16-21, sen 7-14 i morgon. Så är hemma kl 23 ikväll och ska upp kl 04.25, haha kommer ju bli roligt ;p Men men jag har 3 val, skaffa körkort, skaffa jobb i stan eller gilla läget.

Åt frukost för ett tag sen och hade i Chiafrön, det senaste på "nyttighets-marknaden", i min granola. Nu smuttar jag på kaffe och ska väl ta mig en dusch snart. Tar tåget 14:10 till Ockelbo, sen är det dötid till kl 16 då man börjar. Men jag tänkte sätta mig i personalrummet och plugga lite. Det löser sig :) Jobbar helgen också och det ska inte bli speciellt kul att sova utan Mattias i 2 nätter, och vara utan han i princip 3 hela dagar, uh! Det går väl, men det bästa jag vet är att vara med min kärlek <3

Chiafrön

Älskar tända ljus alltså (& mina ugglor,hihi)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar