torsdag 15 januari 2015

Day off

Hej!

Idag är det bara en ledig dag, ingenting planerat fram tills Mattias slutar och gymmet kallar. Det är såå skönt faktiskt :) Annars är jag en person som gillar att ha massor att göra, men idag är det liksom superlugnt. Myser i soffan med Svea framför "The Holiday", gullefilm! 

Började morgonen (kl 8) med att ta en pw med Svea. Har hittat en runda här i Gävle nu som jag verkligen gillar och som är alldeles lagom att gå på morgonen innan frukost. Tar 30 min att gå, helt perfekt. Sen kan man med gott samvete sätta sig och njuta av frukosten :) 

Har nyss gjort min lunch, en smoothie fick det bli idag. Ska hälla i mig den nu sen ut med Svea igen. 

Mango, banan, granatäpple, bärmix & lite vaniljyoghurt/kvarg - mums!





.. kaffet åkte ner i sötmuggen idag 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar