lördag 17 januari 2015

Jobblördag

Hejhej!

Då var lördagen här och kvällsjobb väntar. Ska ta tåget 12:10, framme i Ockelbo 12:35,  då ska jag sola och gå upp till ICA och köpa lite lunch. Sen börjar jag jobba kl 14 och slutar 21:15. Jobbar med Ulrica ikväll och i morgon så det ska bli kul :D Det är kul att jobba med alla mina jobbarkompisar men jag och Ulrica har alltid massa asgarv tillsammans. Och alltid ska det hända nå tok bara för att vi jobbar, haha .. 

Igår var en riktigt bra dag på gymmet. Vi var där nästan 1h, körde benböj, axlar och crosstrainer. Även om jag har träningsvärk som typ gör mig förlamad så lägger jag in benböj vid varje pass. Älskar den övningen! 

Eftersom jag blir att sova i Ockelbo i natt blir det inget gym, men kommer få mycket motion i form av promenader i alla fall. Nästa vecka är jag ju som sagt ledig så då blir det stenhårt på gymmet :) Aja, nog om det!

Kikar lite på film nu med Svea. Älskling sover än för han jobbade i natt så han kom hem kl 3. Ska in och pussa lite på han snart sen gå ner till station.

Ha en bra lördag peeps!

världens bästa kitty? Yeah, Tufflan ftw.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar