tisdag 13 januari 2015

Natti natti

Hej!

Nu är dagen slut för familjen Hamberg/Andersson :) Vi ligger alla i sängen redo att sova. Jag åkte med Micke hem ikväll så man kom hem lite tidigare i alla fall, guld värt! Nu väntar 3 lediga dagar för mig. Massa träning och städning står på schemat. Städade bort julen här om dagen men det kom bara till köksbordet, hahaha. Ska ner och hämta en kartong i morgon tänkte jag.

Gick mina 15,000 steg idag i alla fall, över 1 mil. Det är jag nöjd med :) Man blir ju mer sugen på att gå då man ser att man närmar sig målet. Så då tar man lite omvägar och så, det lönar sig säkert även om det är en liten del. 

Hade ett snack med Sveas uppfödare ikväll också. Hon tycker det är så kul att se hur bra lillan har det. Fick även veta att en ny kull är på gång till våren, hmmm ;) Hihi! 

Godnatt folket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar