måndag 18 november 2013

Feels good

Hejsan!

I lördags efter Denise hade slutat jobbet så kom hon hem till mig också bjöd jag på tacos, hon blev kvar ett tag sen blev det partaj här med ett mindre gäng men jävlar vad roligt vi hade alltså! Somnade av runt kl 05:00 typ ;b

Igår blev det kvällsjobb, 14:00-21:15. Var en lugn och skön kväll :) När jag slutade så mötte Therese upp mig också cyklade vi hem till mig och åt tacos och pratade en massa. Ah sen låg jag i soffan med Svea och kollade på "Tre Kronor".

I morse klev jag upp runt 10, sjukt sen men vafan - jag är ju ledig och ibland måste man få sova! Var ut med Svea på en längre prommis, sen åt jag frulle för ett tag sen och hon gjorde sitt yttersta för att tigga, sötsnöre! Nu kollar jag på, ja ni vet, sen har jag massor att göra idag. Ska duscha och klippa Svea, storstäda, tvätta, sola, träna, plugga och måla köksmöblerna en gång till. Älskar att ha fullt upp :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar