onsdag 20 november 2013

Kallt fan

Tjäna!

Fy satan så kallt det börjar bli alltså, jesuuus. Smarty var jag igårkväll också som öppnade sovrumsfönstret, eh kallt. Vaknade nån gång i morse av att jag mer eller mindre hackade tänder så det var bara att maka sig ur sängen och stänga igen!

På förmiddagen drog jag hem till smölan Denise på kaffe, cigg och tatuering. Gjorde ju en fylletatuering för ett tag sen på handleden som blev riktigt bra, dock lite ensam. Så den fortsatte vi bygga på idag, sen ska vi dit med lite smågrejer runt i kring och fortsätta bygga upp över hela armen, feeeett! Kommer nog bli hemskt grymt de ;b

När klockan var typ 15:35, isch, så knallade jag iväg till Ica, köpte snus och slirade ner till jobbet. Var en tung dag idag, usch .. Kommer sakna! Fick skjuts hem av Jessica när vi hade slutat. Och sen jag kom hem har jag plockat ihop, diskat och tvättat. Ska ta tag i golven strax, eller i morgon. Fett ont i skallejäveln så soffmys framför "Tre Kronor" känns ju mer lockande även om städa är bland det roligaste jag vet! Nåväl, det visar sig. 

Ska ut med valpis nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar