tisdag 12 november 2013

Så jävla skönt

Hej!

Då har man fått jobba första passet efter att ha varit sjukskriven i 1 vecka. Kändes underbart! Fick såklart ont i ryggen men det skiter man väl i .. Slutade kl 16 och då hämtade Annelie upp mig. Fick en jättesöt inflyttningspresent av henne, kastar in en bild i morgon! Vi tog en promenad med Svea och pratade en massa.

När hon hade åkt så slängde jag ihop köttsoppa sen tog jag en dusch innan jag for iväg till Denise. Kikade på när hon tatuerade sig själv, så duktig så <3 

Då jag kom hem tände jag ljus i hela lägenheten och rätt som det var ringde det på dörren. Inge vidare trevligt besök tyckte jag och försökte visa det men lik förbannat skulle det kramas .. Jesus. Nåväl, nu ligger jag och kikar på älskade "Tre Kronor" :) 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar