fredag 22 november 2013

Hate it

Tja!

Igår hade jag en ledig dag och fy fan vad tråkigt det är! Sover alldeles för länge och går som en zombie hela jävla dagen .. Mamma kom ner en sväng och fikade sen så kom Marlene på kvällskaffe. Fick sovsällis av Drygo också, men är en rolig en i alla fall! Hahaha ..

Vakande typ 10:30 (!!) i morse, men man somnade väl inte förrens kl 3 heller så var det bra med det. Blev jobb kl 14:00-21:15 med Lina och det gick kanon, superlugn kväll! Fick skjuts hem av henne och Maria, så jävla trist att man inte törs cykla längre .. Kära körkort kan du bara bli min? 

Har städat och tvättat lite och sen ska jag sova! I morgon är det 7:00-16:00, yeah! Sen får jag finbesök, lääängtar (mums!!) Bytt en tur så nu ska jag jobba till och med onsdag, underbart! Sen på torsdag ska jag till frissan och göra en riktig förändring! Röd/lila blir det, hoppas jag inte fegar ur .. Men till sommaren får det bli blondie som vanligt ;) Justja, sen på fredag fyller jag - då blir det fest jävlar i mig! ;D Kanonvecka väntar!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar