onsdag 13 november 2013

Lata dagar

Tjing!

Jaha idag var man ledig då, rätt soft! Vaknade runt 9, så det blev det vanliga - frulle, prommis med Svecia, fix. Sen drog jag till jobbet för att gå på en föreläsning om Parkinsons sjukdom. 3 föreläsare som var helt otroliga! Är jätteglad att jag gick på den föreläsningen alltså, vad lite man vet egentligen. Man tänker ju bara "skakningar" då man pratar om den sjukdomen men precis som dom sa handlar det nästan mer om det icke motoriska. Livet kändes väldigt enkelt efter att ha lyssnat på deras historier kan jag säga! Det var slut runt kl 12, då knallade jag hem och åt lite köttsoppa till lunch. 

Blev skitseg och fastnade i soffan framför "Tre Kronor" ;) Inne på 5:e säsongen nu, heh. Vaknade till liv typ vid 16 så då lagade jag mat, sen kom Marlene och Neo en sväng. 

Nyss hade jag Denise här också, myspulla <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar