tisdag 3 mars 2015

6 dagar kvar

Hej!

Idag är en sån där dag då jag känner för att vara väldigt effektiv. Därför ska jag städa och tvätta, som alltid, sen ska jag fixa lite inför resan som går av stapeln om 6 dagar!! Woho! Beställningen i Taxfreen är gjord, pengar är växlade, jag ska färga bryn och fransar idag, ha fotbad och fixa tånaglarna, plugga körkortsteori också har jag börjat lägga fram alla kläder som ska med. Åh jag är så taggad! Måste nog skriva en lista på allt som ska med. Bikini ska jag skriva med extra stora bokstäver för sist så glömde jag den, haha sånt jävla fail. 

4 arbetsdagar återstår sen så! Är ledig idag och på fredag men klockan 14 på söndag då är jag leeeedig :D Kommer dock längta ihjäl oss efter Svea. Även om hon kommer ha the best time ever hos Mamma så kommer jag sakna henne varje sekund. Det är så hemskt att lämna henne och se den där blicken, typ "jaha, ska du lämna mig nu & aldrig komma tillbaka". Haha vad löjlig man är. Men det är väl tur att man älskar sina djur :) Nej, nu ska jag börja förbereda för tvättstugan, sen peta i mig nån lätt lunch innan jag sätter igång med allt annat. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar