fredag 20 mars 2015

Lite smått & gott

Hej!

Lovar att börja blogga oftare så fort jag kommit in i alla rutiner igen :) 

I onsdags gjorde jag illa ryggen här hemma då jag städade. Högg till som fan vid olika rörelser. Kunde knappt sätta mig i bilen osv .. Igår åkte jag till jobbet kl 06.05 trots smärtan. Hade sjukt ont och kunde knappt gå. Till och med brukarna märkte. Skulle jobbat till kl 16 men 15 så gav jag upp och tog tåget hem 15.28. Bae hämtade mig sen åkte jag med han ner då han skulle till gymmet, och jag hade tid hos kiropraktorn kl 17. Mitt bäcken hade blivit snett igen .. Han jämförde det med en extrem foglossning. Ont? JA! Så idag har jag varit hemma men i helgen ska jag jobba tänkte jag. Ska dock ta det lugnt .. 

Mina sjukt fina örhängen älskling köpte åt mig utomlands

Nya smycken till tungan & naveln

Blommor från svärmor & Folke :) 



Mitt allt <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar