tisdag 24 mars 2015

Blondie

Tja!

Jaha då har man varit till frissan idag, äntligen! Inte varit där sen 12 december så det var verkligen på tiden. Iskall, fin blond färg nu. Bara att underhålla med silverinpackningen så det håller sig fräscht :) 

fint va? 

När jag kom hem slängde jag ihop kladdkakemuffins :) Var jättelängesen jag bakade så fick lust med det idag. Sitter och vilar ryggen och höfterna nu och dricker en kopp kaffe. Har så sjukt ont alltså! Vaknade inatt kl 2 av smärtorna så jag fick gå upp och ta Ipren och Alvedon. Berättade för min frissa hur jag har det och hon tipsade mig om en annan kiropraktor, på Citykliniken. Han kostar också 600 kr, men för 50 minuter istället för 20! Så Han ska jag till på torsdag, måtte det hjälpa! Står inte ut snart .. Känner mig som en Barbie-docka där man inte satt fast benen riktigt .. Uuuh.





Nu ska jag förbereda lite för tvättstugan som är kl 17, och plocka lite här hemma. Klickade hem lite grejer från Jotex igår, nya kuddfodral, gardiner och sånt så det blir ljusare och vårfint här. Har även lust att ta bort fondväggen i både vardagsrummet och sovrummet, haha .. Ständiga projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar