måndag 23 mars 2015

Sorg i hjärtat ..

Hejhej

Ja idag är en sorgens dag. Tittade nämligen på sista avsnittet av One Tree Hill. Ja, jag är dramatisk och löjlig jag vet. Men sooom jag älskar denna serie! 2003-2012 sändes det och jag vet ärligt talat inte hur många gånger jag sett det, eller hur många gånger jag kommer se ;b Ska ha det kvar på datorn. En gång om året kanske vore nått? Haha. Grät floder i alla fall .. Här kan ni kika på en del av sista avsnittet, med Gavin Degraw ofc <3



Just nu ligger jag i sängen och vilar min rygg/höft/bäcken som värker i vanlig ordning. Ännu mer paj efter en jobb helg .. Skulle stannat hemma, lalala. Men men, är ledig idag och i morgon så jag får vila helt enkelt. Älsklingen är på gymmet och jag hör Svea gny inne i vardagsrummet, hon håller väl på att gömma nå hundkex som vanligt .. 

Ska plugga lite körkortsteori nu och kika i lite tidningar innan M kommer hem :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar