lördag 28 mars 2015

iPhone 5s

Tja!

Igår efter Mattias kom hem från jobbet så drog vi in till Valbo, MediaMarkt, och köpte oss en varsin telefon. Jag var så sjukt less på min som bara krångla, och Mattias telefon dog strax efter han kom hem från jobbet så det var som ett sign liksom :'D Blev en iPhone 5s för mig och Mattias köpte en Sony Experia Z3. Väldigt nöjda båda två :) Jag kollade på iPhone 6 men fy fan vilken ful jävla telefon. Orka ha en padda mot örat? Jag kunde knapp hålla runt den med mina små händer, haha. Så en 5s blev kanon för mig! 

När vi kom hem så fixade vi oss sen kom svärmor och Folke och hämtade oss så åkte vi till Mattias farmor som bjöd på 3 rätters. Fick mousserande vin då vi kom dit och skålade våran förlovning, fick ett kort och cash också. Sötfarmor :) Blev där till strax efter 23 sen var det hem och sova!

Nu ska jag snart iväg och jobba, tåget går 14.10. Mattias lär skjutsa mig för jag har så jävla ont i rumpan/höften på höger sida så nu ser jag jävligt sexig ut då jag går ;) haha fy fan alltså .. 

Fick hem lite fint till hemmet idag, väntar bara på nya vårgardiner som ska komma också :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar