tisdag 25 februari 2014

Back to business

Hej!

Ja då var vardagen här igen .. Känns verkligen då man jobbat 07:00-16:00, går hem, gör mat osv. Men kanske dagarna går snabbt så man får träffa älsk snart! 

Varit en lugn och skön dag på jobbet, allt har flytit på :) Petade nyss i mig lite pytt i panna och ägg så nu är det avklarat också, trist att laga mat åt sig själv ;b 

Mätte mig idag också och jag har minskat 10 cm sammanlagt på olika ställen på kroppen på en månad - nöjd :) Väger mig 1 gång per vecka mest för att hålla lite koll också mäter jag kroppen 1 gång i månaden, där märks skillnaden! 

Nu ska jag kasta in lite tvätt i maskin sen kommer Rolf snart så ska vi åka till veterinären för att Svea ska få sin 1-års spruta, aw. På fredag fyller Mammas bebis 1 år <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar