lördag 22 februari 2014

Helgmys

Hej!

Gud vad skönt med ledig helg! Älsklingen var hemma hos mig med Svea igår medan jag jobbade. Sen hämtade han mig och Therese efter jobbet så åkte vi på systemet och så. Sen hem till mig, packade det jag skulle ha med också lämnade vi Svea till Mami så får hon ha lite Mormor-mys och själv blev man "barnledig" ;) 

Väl hemma i Gävle började jag med maten, Mexikansk chiligratäng! Så sjukt gott :) M:s kompis och lilla dotter kom förbi och åt med oss, blev lyckat! När dom gått hem låg vi bara och myste <3

I morse vaknade vi runt kl 9, gjorde frukost och sen kikade vi lite på tv innan hjärtat drog till gymmet och jag drog igång dammsugaren en sväng. 

Ikväll ska vi ut och käka, värsta mys <3 

Slänger in en bild på allt fint jag fick av min älskling på Alla Hjärtans Dag, gobiten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar