torsdag 27 februari 2014

Roadtrip

Hej!

Igårkväll kom som sagt mitt älskade hjärta och hämtade mig på jobbet :) Åkte hem och gjorde kvällsfika också kollade vi på film innan vi myste ner oss i sängen. Sover sååå skönt bredvid min fina M <3 

Vi klev upp 08:30, då tog jag en prommis med Svea sen gjorde vi frulle. Tog lite kaffe och cigg sen myste vi innan han åkte hem strax före kl 11. Då kom Ulrica och Carina och hämtade mig så åkte vi till Åmot och hälsade på Solan som är sjukskriven stackarn. Men kul hade vi, massa tok, skratt och fika :) Världens sötaste katt Doris skulle sitta med Carina hela tiden också, som är allergisk, haha! 

Nyss kommit hem och eftersom det är min enda lediga dag den här veckan så ska jag storstäda :) Så det är väl bara att sätta igång! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar