torsdag 6 februari 2014

Snart helg!

Tja!

Då var torsdagen avklarad också :) Morgonbestyr som vanligt sen kom Therese, Pillan och deras Mamma och hämtade mig så fick vi skjuts till jobbet. 

Jobbade 7-16, full fart hela dagen så det gick snabbt. När jag kom hem diskade jag och lagade mat. Fick bli lax och potatis :) Sen har jag inte gjort så mycket, varit ut med Svea och kollat på en gammal Wallander-film. 

Tänkte plocka lite nu, städa badrummet sen ska jag nog sova ;b Har börjat inse hur skönt och nyttigt det är med sömn. Lever ett ganska hälsosamt liv nu med bättre kost, mer träning och mera sömn. Bara rökandet som är dåligt men den skiten får jag ta itu med en annan gång, haha. 

Längtar så sjukt mycket tills i helgen, då ska jag in till Gävle och sova hos Anna också ska vi ut på krogen. Sjukt längesen! Jobbat 4 helger på raken nu så det är man fan värd. Varit en vit månad vilket varit gynnsamt för träningen och så, men en utekväll tänker jag då unna mig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar