onsdag 5 februari 2014

Lugn och ro

Tjena!

Här tog vi sovmorgon i morse, klev upp kl 9, men det var bara skönt. Man får ligga i sängen lite längre då man är ledig ;) I morgon är det jobb igen, så bäst man passar på!

Dom vanliga rutinerna är gjorda. Morgonpromenad med mitt lilla hjärta sen frukost. Blev en hårdmacka med ägg och ett glas mjölk, sen slog jag på en Beck-film och njöt av en kopp kaffe :) Nyss tog jag mellis, ett äpple! 

Om en stund ska jag ta en lååång promenad med Svea innan lunch, blir en smoothie ;b Sen har jag inte så mycket planer. Ska sola lite senare och kanske träffa älskade Denise <3 

Känns att man tog i på gymmet igår, sån träningsvärk så jag fick rulla ur sängen i morse :'D Hahahaha! Men det är bra, bara att köra på igen på fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar