tisdag 18 februari 2014

Myyyser

Hej!

Vaknade i morse bredvid världens finaste människa, underbart att få vakna och bli överlycklig på en gång :) Han lät mig ligga kvar i sängen och dra mig medan han tog en morgonprommis med Svea. Gjorde inget alls eftersom hon är mer förtjust i honom än i mig - men så är han världens bästa också ;) 

Gjorde mysfrukost sen chillade vi med kaffe och cigg på balkongen innan vi hoppade i träningskläder och tog en längre promenad i solen med Svea. Sen myste vi bara en massa innan han åkte till jobbet :)

Jag har tagit det såå lugnt! Vilat på soffan, promenerat med Svea och kikat på tv. SÅNT ska man lära sig att göra då man är ledig. Hade jag varit hemma hade jag väl förmodligen städat ihjäl mig, med mera. Nog för jag älskar det men jag behöver verkligen vila lite. Har precis som min kära vapendragare Denise fått en kal fläck i skallen. Skickade i panik en bild till min frissa och hon konstaterade att det beror på stress och på tok för mycket jobb. Men nu skriver jag ju schema själv så det blir lite bättre i alla fall. Vet dock inte riktigt hur jag tänkte nu på slutet, jobbar 3 dagar den här veckan och 6 dagar nästa .. Suck. Men jag är såklart glad att jag har jobb :) 

Har tänt massa ljus här hemma nu också ska jag fixa i ordning lite kvällsfika innan gohjärtat kommer hem från jobbet - längtar! Älskar att vi får så många dagar med varandra den här veckan <3 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar