måndag 24 februari 2014

Hemfärd

Tjena!

Jaha då var man påväg hem till Ockelbo (lust att säga Äckelbo) igen efter en helt underbar helg med världens bästa kille! 

I lördags myste vi hela dagen sen duschade vi och snyggade till oss och drog till Meat och käkade. Supergott! Sen gick vi till Interpool en snabbis innan vi drog hem till M:s kompis som hade fest. Kom mera folk och jag ringde dit Therese och Anne :) Sen drog vi alla ut på Allstar en sväng. Jag och älskling vinglade hem innan stängning, var faktiskt skönt med en promenad innan man dök ner i sängen ;b 

Igår var vi lite småklena båda två men det hindrade inte mig från att slänga ihop en äppelpaj :) Sen kom svärmor och hennes man med en smörgåstårta så då käkade vi och kollade på världens sämsta hockeymatch, men trevligt hade vi! Fick massa Party Lite-ljus av svärmor också :) På kvällen låg vi bara och myste framför en massa skräckfilmer.

I morse klev hjärtat upp kl 6, och jag kunde inte somna om så jag gick upp och startade dagen jag med :) Sen åkte gohjärtat från jobbet bara för att skjutsa ner mig på stan, aw! Världens bästa pojkvän <3 

Ikväll blir det jobb till 21:15, yeey!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar