onsdag 19 februari 2014

Home again

Tjena!

Då var man hemma igen då efter att ha tillbringat nån dag med älsklingen <3 Haft supermysigt och idag var vi till hans farmor på lunch, hihi! 

När jag kom hem hoppade jag i träningskläderna och gick till gymmet. Var där 40 minuter med fokus på mage och armar - skönt :) Sen tog jag upp Svea till Mamma så jag fick städa i lugn och ro. Åkte fram på Ica med Carro en snabbis också. Efter det blev det käk och sen ringde Therese så vi tog en promenad på över 1 timme med Svea :) Stannade till vid Denise på en cigg också. 

Sitter nyduschad nu och väntar på att världens bästa kille ska sluta jobbet och ringa mig en sväng <3 Svea fick sig en dusch och klipp efter promenaden med, så nu har hon race ;b

Hoppas man får nån sömn i natt då när man inte får ha hjärtat bredvid sig :( Saknar redan! Men på fredag är jag i hans trygga famn igen, min snygging <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar