tisdag 6 maj 2014

6 maj

Hejsan!

Då var det slut på ledigheten, som var igår ;b Jobbade 3 helgen på raken, men nu blir jag ledig dom kommande 2. Är så jävla skönt att vara fastanställd! Behöver inte oroa mig att timmarna inte räcker till, man slipper sitta och vänta på att telefonen ska ringa och vara redo som en jävla scout. Älskart! 

Igår storstädade jag hela älsklings lägenhet, eller våran ;b Bor ju i princip på 2 ställen. Också hade jag tvättstugan :) Tur att jag tycker sånt är roligt, hah. När M kom hem från jobbet drog han och gymma. Sen tog vi en dusch och kilade iväg till Robin, Josefin och världens sötaste lilla Ebba :) Drack lite kaffe och pratade sen gick vi hem och åt mat och kollade på film.

Jag ska strax åka hem, kvällsjobb mellan 14 och 21:15 väntar :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar