måndag 12 maj 2014

Så jävla mysig helg

Tjena!

Måndag igen, älskade veckor och gå snabbt! Inte långt kvar till min första semester ;b 

Var ju som sagt på kalas i lördags. Supermysigt att träffa syskon och syskonbarn :) När vi varit där åkte vi hem och bytte om sen gick vi ner på stan med Josse, Robin och lilla Ebba. Var nå grej där med massa matstånd och grejer. Fick ett armband och världens finaste te-och kaffekopp av hjärtis :) Robin och Mattias provade att äta känguru-burgare, uah! Var där nån timme innan vi gick hem. 

Igår åkte vi till Mormor och Morfar och käkade och fikade. Så mysigt! Var där över 3 timmar innan vi åkte hem. Handla lite sen gick vi över till Robin och Josse. Myste lite med Ebbis, drack kaffe och fik smaka på cupcake som Josse gjort. Sen gick vi hem. Jag duschade Svea också kom Adde förbi och kollade på hockey. Jag slängde ihop Dumle-snittar. Blev fan bra :) Ska bjuda på det i morgon på Gruppmötet. När Adde åkt hem kollade vi lite på film innan vi la oss.

Idag har jag tvättstugan också ska jag städa :D Älskling och Oskar kommer hem till lunch så då ska jag slänga ihop något. Fullt upp ;b 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar