lördag 10 maj 2014

Gävle

Tjääna!

Då var man hemma i Gävle igen :) Slutade kl 14 igår, då cyklade jag hem och packade det sista sen mötte jag och Svea upp Therese, Donna och Gun så gick vi till stationen. Tåget var såklart inställt igen så fick bli buss till Gävle. Spöregnade men då vi var framme var hjärtis där och hämtade upp oss. 

Åkte hem och grejade lite med datorn, skaffade Swisch osv, skönt som fan. Orka krångla med dosjäveln .. Sen blev det dusch och fix så gick vi ner till Akropolis till kl 20 där M hade bokat bord. Drack lite rosé och hjärtat tog öl också åt vi vääärldens godaste grekisk pasta, möms! När vi ätit gick vi hem och myste framför en film :) <3 

I morse vaknade jag av morgonmys <3 Sen klev vi upp, M gick ut med Svea och jag gjorde gröt. När vi ätit tog vi en kopp kaffe och en cigg på ballen sen åkte M till gymmet :) Jag har plockat lite och bäddat. Nu ska jag in i duschen sen ska vi på 13-årskalas hos fasters fina tjej Julia :) Kl 13 ska vi vara där, mys! 

Ikväll blir det bio med brudarna för mig och älskling ska öla med grannen I think, asbra lördag - asbra liv! :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar