söndag 25 maj 2014

Sunny sunday

Hej!

Blivit lite dåligt med bloggandet nu men har haft fullt upp med träning, jobb, lediga dagar osv :) 

Jobbat fredag, igår och ska jobba ikväll. Igår jobbade jag 7-16 och helt allvarligt höll jag på att dö av värmen. Det är så jävla jobbigt att vara på Bysjöstrand sommartid alltså, öppnar man fönster och dörrar dör all ventilation. Men vad fan ska man göra då både vi och pensionärerna håller på och dör av värmeslag? Aja ..

När jag kom hem möttes jag av M och Svea. Babe och jag tog en kalldusch innan vi for iväg till Gävle. Storhandla på Willys sen åkte vi hem och gjorde hamburgare :) Vid 21:30 åkte M ner till Harrys och skulle jobba, men ringde mig vid 22 och sa att han var påväg tillbaka för dom hade dubbelbokat - OM jag blev glad :D Kikade på film och myste! 

I morse klev vi upp före kl 8. Åt frulle och så :) Har nyss duschat och nu sitter jag på ballen och solar. Ska jobba 16-21 ikväll. Har lagt schemat lite tokigt så jag ska jobba de 3 kommande helgerna oclså, men sen HAR JAG SEMESTER! Älskar att vara anställd ;) 

Vill också säga stooort grattis till min bästavän Denise som fyller år idag <3 Och grattis till Mami på Mors Dag! 







1 kommentar: