torsdag 15 maj 2014

Energi

Hej!

Gårdagen var en väldigt lyckad dag! Förutom att jag inte kunde sola, haha. Maskinen tog inte emot mina sedlar, kukgrej. Men då sparade jag både på hälsan och ekonomin ;b Haha! Var på gymmet och tränade armar och mage, det känns idag. Sen storstädade jag och runt kl 18 kom M hit. Vi åkte direkt till Denise eftersom han skulle tatuera sig. Blev sjukt bra! Hon är så jävla duktig alltså :) Umgicks, drack kaffe och rökte med Jocke, Ida och Martin också. Blev några pauser men 4 timmar tog det allt som allt. När vi kom hem åt vi en varsin tacos sen la vi oss i sängen <3 

I morse åkte han runt kl 6, jag somnade om till 08:30. Var ut med Svecia sen åt jag gröt och drack en kopp kaffe innan Rolf kom och hämtade mig så åkte vi till Granngården och köpte hundmat till S. Sen bytte jag om och cyklade till gymmet. Var där i 40 minuter och tränade ben :) Sen cyklade jag fram på byn, köpte frukt och Celsius. Tränade mage då jag kom hem. Sen tog jag en Celsius och en smoothie med kvarg och blåbär. Duschade av mig och nyss åt jag lunch. Blir lite sent men eftersom jag inte kommer äta middag (kvarg, banan & päron) förrens typ kl 19 ikväll eftersom jag jobbar så blir det så. Huvudsaken jag håller mig till mina 6 mål om dagen. Blev småhackad kycklingfile, lite fullkornspasta och massa sallad till lunch nu :) 

Ska strax gå ut med Svea sen dra till jobbet! 5 timmar drar man av utan problem ;b 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar